Novice

< nazaj

Mednarodna kampanja, za boljše razumevanje in ozaveščenost o Pravilu 40

Datum: 7.7.2016
Na pobudo evropskega združenja sindikatov na področju športa EU Athletes in isportlaw danes preko socilanih omrežij poteka mednarodna kampanja, namenjena boljšemu razumevanju in ozaveščenosti športnikov o Pravilu 40 (Rule 40), ki je del Olimpijske listine, dokumenta v skladu s katerim se le ti ravnajo pred, med in kratek čas po nastopih na olimpijskih igrah. V času pred igrami v Riu, je tema postala še toliko bolj aktualna, zato je še toliko bolj pomembno, da jo približamo čim večjemu številu športnikov. Športniki imajo vso pravico, da zaščitijo svoje finančne pravice s ciljem, da se bodo na naslednjih igrah v Pjongčangu 2018 in Tokiu 2020 lahko ravnali po drugačnem pravilu Olimpijske listine.
 
Naj omenimo, da pravilo 40 Olimpijske listine govori o uporabi podobe in imena športnikov olimpijcev ter drugih članov olimpijske reprezentance. Gre za eno izmed najpomembnejših pravil olimpijskega sponzorstva, saj opredeljuje obdobje ekskluzivnosti – obdobje olimpijskih iger, ko lahko podobo in ime športnika uporabljajo izključno olimpijski sponzorji.
 
Tukaj si lahko ogledate podrobnejši opis Pravila 40, ki velja za nastopajoče športnike, njihove trenerje in uradne osebe, ki bodo nastopili na OI v Riu 2016 (dokument je v angleškem jeziku).

Ostale novice

Sorodne novice

Nacionalne panožne športne zveze